سلام به دوستای گلم
می خوام برم نگید  که دیوونه ای برای موندن  ندارم مونه ای   اره دیگه اگه خدا بخواددارم میرم شیراز    یعنی یه جوارایی وطن  
برام  دعا کنین که خیلی داغونم
پست بعدیم اگه خدا بخواد  میرخ واسه.........................................................
به قول شادمهر:
دیگه دیدنم محاله
                      دیگه برگشتم خیاله
سزای کارت همینه
                      دل از اون نگات بیزاره

                       البته کاش اینطور  بود و برگشتم  خیال بود

نظرات 4 + ارسال نظر
عمران پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام
امیدوارم به سلامتی بری شیراز و تندرست و سالم و با روحیه عالی برگردی پیشمون . سوغاتی هم یادت نره !
در شهری که مردمانش عصا از کور می دزدند
من ازخوش باوری آنجا محبت آرزو کردم
راستی ما خودمون محتاجیم به دعا . ولی برات دعا می کنم
به امید دیدار پست بعدیت .
بای بای

جمشید جم جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.iman1351.blogfa.com

سلام مری جانم.میبینی هر مرمری را که پیدا میکنم از دستش میدم.از پیدا کردن یه مرمر دیگه شاد شده بودم که اونم میخاد بره.برو به سلامت ودر پناه خدا باشی تو و همسفرانت ولی برگرد بدون که توی این دنیای مجازی یه نفر چشم انتظارته..منتظرت میمونم مری خوب و مهربون............

علیرضا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.mehalod.blogsky.com

سلام
خوشحال می شم تبادل لینک کنیم

بهزاد یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:25 ق.ظ http://sepna.blogsky.com

هر رفتی برگشتی داره
زیاد طول نمیکشه که بر میگردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد